BeRdeBar-dEbAr JaNtuNg kU~~~!!!

RESULT dah nk kelua esop.. hati aku mula da gelisah giler vavi... camne la result aku nanti.. arap2 gempak.. bia mak n ayah aku bange skit ngan anak laki yer ni.. klau tak gempak pom.. nak wat canner an.. ermm.. seteleh sekian lame... nie baru aku update blog nie.. kecian kat blog aku xamek taw sal ko.. sori lar blog.. aku ngah bz ngan awek nie... terima kasilah celcom n kawan aku yg bg ilmu gayut yg murah lg berguna nie... hehe...
gayut pom bukan lah epi okmo.. asyik ne marah jea aku... cian kat aku.. tapi.. aku ader gak marah yer.. hehe.. kire ok la tp xlar fair bub aku jea yg kuat ne marah.. maklum laa.. sape xsyg bini.. agipom.. mrh tnde syg kan.. hehe... org yg aku gyt tuh... kalu sebut jer ayt tuh.. msti yer ckp.. eeee... hahaha... paper pom skali ag aku minx maaf la blog.. aku xleh care kat ko lame ngat... nk p maen bola plak.. hehe... tata blog... nati aku bkk ko lagi ek.. bye3... :)..

No comments:

Post a Comment